رئيس مجلس الإدارة
د. رائد العزاوي

بسمة بوسيل تعلن عودة علاقتها بالفنان تامر حسني

نشر
 بسمة بوسيل وتامر
بسمة بوسيل وتامر حسني

قالت الفنانة بسمة بوسيل: "لما جيت مصر تقريبا كل أحلامي اتحققت، لقيت حب حياتي وفي نفس الوقت كنت بعمل ألبوم مع محسن جابر بس حسيت ساعتها إني عايزة اتجوز اكتر، وحبي لتامر حسني كان أكبر من الغناء".

وأكملت "وافقت إن ألبومي مينزلش لإني لما أعلن زواجنا أنا وتامر حسني كان هناك حملات غريبة على الإنترنت وقتها تامر كان من باب الحماية وإن محدش يتكلم عني بطريقة مش كويسة نعطل خروج الألبوم، وانا كمان كنت خايفة من نزول الألبوم".

youtube
الفنانة بسمة بوسيل 

الفنانة المغربية بسمة بوسيل تتحدث عن الخيانة 

وتابعت الفنانة : "صعب الخيانة بالنسبة لي ومقدرش اغفرلها، أنا بحب العيلة ونفسي طول الوقت يبقى عندي أسرة وخلفت أول طفل وعمري 21 سنة، بس الخيانة صعبة على الواحد".

youtube
الفنانة بسمة بوسيل 


وأضافت خلال لقائها ببرنامج "ع المسرح" المذاع علي قناة "الحياة": "كتير جدا وانا متعصبة اخبط حد غير تامر حسني بعصبيتي وانفعالي، منهم واحدة كانت علي الملأ وناس كتير قالت ليه تنكدي علي واحدة ليلة فرحها بس هي تستاهل وقلت لها يا خرابة البيوت وما زلت عند رأيي، وأنا صريحة جدا واكره الغدر، والإنسان الغدار بالنسبة لي أقل من الصرصار، ولما خش وسط عيلة وبيت اخش بخيط ابيض كده وأبقى أمينة وعندي أمانة بس خرابة البيوت معملتش كده ومكنش فيه الأمانة وكأننا دخلنا أفعى بيتنا وهي بالفعل كانت كالأفعى"- في إشارة إلى هالة عمر مساعد تامر حسني.

قصة حب مثيرة تكشفها الحلقة 14 من مسلسل الكبير أوي .. تفاصيل

كشفت أحداث الحلقة الرابعة عشرة من مسلسل الكبير أوى 8،عن العديد من الأحداث الكوميدية ومنها العفريتة شيماء سيف حيث روت للكبير ومربوحة ونفادى وهجرس وعترة وطبازة عن قصة حبها للكبير هبل.

 بداية قصة حب العفرياه شيماء من الكبير

وتحدثت العفريتة عن بداية قصة حبها من الكبير هبل وأنها تزوجته عرفيًا ثم تزوج عليها وخانها وألقى عليها تعويذة أخفتها 95 سنة وعليهم أن يبحثوا عن عقد الزواج العرفى من أجل أن تعود لأهلها مرة أخرى.