رئيس مجلس الإدارة
د. رائد العزاوي

أنغام توجه رسالة لشيرين بشأن خلافات حسام حبيب

نشر
الأمصار

وجهت الفنانة الكبيرة أنغام، رسالة للفنانة شيرين عبد الوهاب، على خلفية رد الأخيرة على التسريبات المتداولة على لسان والد زوجها الفنان حسام حبيب.

ونشرت أنغام صورة لشيرين عبر حسابها الرسمي على تويتر، وعلقت عليها: “بنت الأصول ومتربية على الأصول”.

وحرصت النجمة شيرين عبدالوهاب، الرد في تسجيل صوتي على التسريبات التي نشرتها إحدى الصحف اللبنانية لوالد زوجها الفنان حسام حبيب، وهو يتحدث عن حياة نجله الشخصية.

الجزء الثاني من التسجيل

وقالت في الجزء الثاني من التسجيل: “الفيزا بتاعتي مش معاه وكل الكلام مش مظبوط لأني كلي كده بتاعته زوجي راجل من عيلة وعيلة محترمة أوي.. ومقبلش أن حد يكلم عليه كده.. ولا هو ولا والدته وحسام راجل مفيش زيه بقالنا 4 سنوات متجوزين.. ولو كان عاوز يستفيد مني كان عامل أغنية سينجل وكل الناس بتختلف وبتتخانق عادي وحسام بيحبني وحاسة معاه بالأمان.. كفاية أنه طلع من حياتي كل الناس اللي بتستغلني وطلع كل الثعابين والحاجات الفاسدة”.

الجزء الأول من التسجيل

وكانت قد قالت في الجزء الأول من التسجيل: “عاوزه أطمن كل الناس على صحتي أنا كويسة وحسام زوجي إنسان من أنضف رجالة الدنيا ومتربي وبيحبني أكتر من نفسي وميستهلش منكم كم القساوة دي عشان أنتوا متعرفهوش، هو بنالي شخصيتي ورجعلي ثقتي بنفسي وحسام بيحبني أنا وبناتي ومن ساعات متجوزني معملش أي حاجة الست حماتي اللي ربت راجل ست عظيمة وأدعو ليا أنا وحسام بالذرية الصالحة وحسام نقي ونظيف”.